Overstappen naar zakelijke telefonie van Speakup

Eenvoudig overstappen met de Overstapservice Zakelijk

Uw nieuwe aanbieder zegt namens u uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. Hiermee is de dienstonderbreking bij de overstap zo kort mogelijk en worden dubbele kosten voorkomen.

Wanneer kunt u gebruik maken van de Overstapservice Zakelijk?

  1. Uw huidige aanbieder ondersteunt de overstapservice. U kunt dit nagaan op de website van uw huidige aanbieder. Aanbieders die de Overstapservice Zakelijk ondersteunen hebben een overstappagina zoals bijvoorbeeld www.aanbieder.nl/zakelijk/overstappen. Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /zakelijk/overstappen
  2. U wilt overstappen met een product dat met de Overstapservice Zakelijk wordt ondersteund. Uw huidige aanbieder toont op zijn website met welke producten u kunt overstappen met gebruikmaking van de overstapservice. Raadpleeg daarvoor tevens de overstappagina van uw huidige aanbieder.
  3. Er is geen sprake van een verhuizing.

Hoe werkt dat?

Uw nieuwe aanbieder zegt namens u uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. Op de mijnomgeving van uw huidige aanbieder kunt u terugvinden welke diensten vervallen bij opzegging van uw huidige contract middels de overstapservice.

Een procesbeschrijving vindt u hier

Zelf opzeggen

Kunt of wilt u geen gebruik maken van de Overstapservice Zakelijk? In dat geval zegt u zelf uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. In dat geval zegt u zelf uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder.

Een procesbeschrijving vindt u hier.

Overstapadvies

Hier komt de tekst voor overstapadvies

 

Download overstapadvies

speakup-mobiel-icon