Overstappen naar zakelijke telefonie van Speakup

Eenvoudig overstappen met de Overstapservice Zakelijk

Uw nieuwe aanbieder zegt namens u uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. Hiermee is de dienstonderbreking bij de overstap zo kort mogelijk en worden dubbele kosten voorkomen.

Wanneer kunt u gebruik maken van de Overstapservice Zakelijk?

  1. Uw huidige aanbieder ondersteunt de overstapservice. U kunt dit nagaan op de website van uw huidige aanbieder. Aanbieders die de Overstapservice Zakelijk ondersteunen hebben een overstappagina zoals bijvoorbeeld www.aanbieder.nl/zakelijk/overstappen. Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /zakelijk/overstappen
  2. U wilt overstappen met een product dat met de Overstapservice Zakelijk wordt ondersteund. Uw huidige aanbieder toont op zijn website met welke producten u kunt overstappen met gebruikmaking van de overstapservice. Raadpleeg daarvoor tevens de overstappagina van uw huidige aanbieder.
  3. Er is geen sprake van een verhuizing.

image_8

Hoe werkt dat?

Uw nieuwe aanbieder zegt namens u uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. Op de mijnomgeving van uw huidige aanbieder kunt u terugvinden welke diensten vervallen bij opzegging van uw huidige contract middels de overstapservice.

Een procesbeschrijving vindt u hier

image_8

Zelf opzeggen

Kunt of wilt u geen gebruik maken van de Overstapservice Zakelijk? In dat geval zegt u zelf uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. In dat geval zegt u zelf uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder.

Een procesbeschrijving vindt u hier.

Overstapadvies

Hier komt de tekst voor overstapadvies

 

Download overstapadvies

speakup-mobiel-icon