Opzeggen

We willen je graag houden als onze klant.

Wij vinden het jammer dat je op wilt zeggen, want wij behouden je graag als onze klant. Naast opzeggen zijn er alternatieve oplossingen, natuurlijk naast een eventuele overstap. Vanzelfsprekend nemen wij ook graag contact met je op als je vragen hebt over de mogelijkheden die we jou kunnen bieden.

image_8

Hoe werkt overstappen?

Als je overstapt naar een andere aanbieder, dan moet je rekening  houden met verschillende zaken. We verwijzen je daarom graag door naar onze adviespagina om over te stappen naar een andere leverancier. We willen graag voorkomen dat je een lange dienstonderbreking of een periode met dubbele facturen tegemoet moet zien. Controleer ook goed of en hoe  je jouw uw e-mailadres, telefoonnummers en/of apparatuur mag meenemen naar het nieuwe abonnement.

Hier wordt je geïnformeerd over de wijze waarop je kunt overstappen naar een andere telecomaanbieder en welke stappen je daarbij moet doorlopen. Je treft hier onder meer de beschrijving van Zakelijk Overstappen aan. Hier vind je ook het machtigingsformulier waarmee je nieuwe telecommunicatie leverancier namens jou de contractgegevens kan opvragen bij Speakup.

image_8

Opzeggen bij overlijden

De periode na een overlijden is een vervelende tijd waarbij je veel moet regelen en dat is niet altijd even makkelijk. Wij helpen je graag door het zo eenvoudig mogelijk te maken. Op de adviespagina leggen wij je uit wat je kunt doen bij het opzeggen van het contract(en)en van de overledene(n).

Adviespagina opzeggen bij overlijden

Advies opzeggen

Hier komt de tekst voor opzeggen

 

Download overstapadvies

speakup-mobiel-icon