Klantvriendelijk bellen met Speakup CTI

 

Verbind onze VoIP telefonie met jouw klantendatabase

Door Computer Telefonie Integratie (CTI) kan gemakkelijk een koppeling gemaakt worden tussen jouw virtuele telefooncentrale en vrijwel elke klantendatabase. Met als doel het verbeteren van je klanttevredenheid. Want alle klanten willen toch snel en efficiënt geholpen worden!

Jouw voordeel?

  • Sneller bellen
    Tijd besparen doordat je telefoongesprekken met één muisklik start.
  • Goed geïnformeerd aan de slag
    Met automatische klantherkenning en het pop-up scherm heb je alle klantgegevens gelijk bij de hand en kun je klanten snel en beter helpen.
  • Registratie van gesprekken
    Inkomende én uitgaande oproepen komen rechtstreeks in het juiste klantendossier.
  • Fouten voorkomen
    Door de automatische nummerherkenning voorkom je het intoetsen van een verkeerd telefoonnummer.
  • Klantnotities direct vastleggen
    Tijdens je gesprek maak je meteen klantnotities in de klantkaart van het CRM systeem. Zo vind je gespreksinformatie achteraf gemakkelijk terug
  • Stimulans voor samenwerking
    Je hebt inzicht in elkaars beschikbaarheid, de juiste collega krijgt de juiste klant aan de lijn; een online werkwijze die het leven van jou en jouw collega’s makkelijker maakt.

 

Wat is Speakup CTI ?

Computer Telefonie Integratie (CTI) verbindt onze VoIP telefonie met jouw eigen klantendatabase (CRM- of ERP-applicaties). Zo opent er automatisch een klantcontactkaart op het bureaublad bij een inkomend telefoongesprek en heb je direct alle klantgegevens bij de hand. Je kan dan meteen de klant effectief verder helpen. Ook kun je met één muisklik eenvoudig telefoongesprekken starten.

 

Eenvoudig in gebruik

Niet moeilijker dan strikt noodzakelijk is ons motto. De applicatie kan binnen enkele minuten eenvoudig worden ingesteld en is daarna makkelijk te gebruiken. Dat ervaar je door de intuïtieve werking en vormgeving van de applicatie, waardoor je altijd de belangrijkste klantgegevens in beeld krijgt. Speakup CTI kan meer dan 100 CRM- of ERP-systemen aansluiten en ook in maatwerk koppelingen voorzien.

 

 

 

Alle informatie die je nodig hebt over Speakup Access overzichtelijk in een leaflet. Download hem hier om de informatie later op je gemak nog eens door te lezen.

 

 

 

 

Speakup CTI zelf ervaren?

Wil jij onze VoIP telefonie laten samenwerken met jouw CRM- of ERP systeem? En jouw klanttevredenheid verbeteren? Neem dan vooral contact met ons op en ervaar Speakup CTI zelf. Je mag van ons een gericht advies verwachten bij het inrichten van je zakelijke telefonie en de koppeling met je klantendatabase. Aarzel niet en neem contact op, we vertellen je graag wat er allemaal mogelijk is en helpen je graag.

 

Speakup CTI is volledig volledig beschikbaar vanaf januari 2019.