Golden Circle

Speakup is geen traditioneel bedrijf en dus vinden wij dat een visie en missie niet aansluiten bij waarvoor wij iedere dag weer met plezier aan het werk gaan. Daarom hebben wij het Golden Circle model van Simon Sinek geadopteerd. Dit model gaat uit van drie niveaus waarop een bedrijf en alle mensen in deze opereren: wat je doet, hoe je het doet en waarom je het doet. De waarom in deze is de belangrijkste, want dit is de feitelijke reden dat we iedere dag opnieuw werken aan de manier waarop onze klanten bereikbaarheid en beschikbaarheid willen en kunnen zijn.

Why_Tekengebied 1

“Wij geloven in de kracht van telecom als oplossing voor dagelijkse vraagstukken van onze klanten, waarbij niet de gangbare business modellen leidend zijn maar de optimale oplossing voor nu en in de toekomst.”

Nuevenniet_1d79526a-4b9c-4485-9d6e-255ba7ba800a_Tekengebied 1

“Wij bieden telecommunicatiediensten die niet moeilijker zijn dan strikt noodzakelijk. Samen met onze klanten zetten we techniek en innovatie in en zoeken wij aansluiting bij de business.”

What_Tekengebied 1

“Samen met haar partners levert Speakup telecommunicatiediensten die onderdeel zijn van de dagelijkse communicatiebehoefte van onze klant, zowel zakelijk als privé. Hierbij nemen wij pro-actief de voortrekkersrol en komen wij met generieke oplossingen voor sectoren, maar leveren ook maatwerkoplossingen waar dat gewenst is.”