Bereikbaar vs. beschikbaar

nuevenniet png_Tekengebied 1Naast dat Speakup zorgt dat je altijd en overal bereikbaar kunt zijn, kan het natuurlijk voorkomen dat je er soms voor kiest even niet bereikbaar te willen zijn. Dit noemen wij jouw ‘nu even niet’ momenten want in onze 24/7 altijd online maatschappij heb je die soms gewoon even nodig. Dat realiseren we met ons intelligente virtuele platform, met slimme techniek die jou ondersteunt om je bereikbaarheid te vergemakkelijken en individualiseren. Bereikbaar zijn zoals jij wilt en soms gewoon even niet of niet voor iedereen.

Het instellen van jouw individuele bereikbaarheid geeft jou, als gebruiker van ons platform, volledige controle. Met behulp van een slim belplan kun je precies instellen wanneer je voor wie bereikbaar bent. Dit geeft jou de gelegenheid om jouw zakelijke of privé tijd te gebruiken zoals je dit in gedacht had. Anderzijds realiseer je een optimale bereikbaarheid voor jouw relaties, want tenslotte bellen ze dan altijd gelegen.

 

Vrije tijd
Is weer vrije tijd

Als individuele gebruiker kun je instellen wanneer je buiten werktijd niet bereikbaar wilt zijn voor zakelijke telefoontjes. Als je vrij bent, kunnen wij ons goed voorstellen dat je een film zit te kijken of dat je quality-time doorbrengt met je familie of vrienden. Met één toets in onze App geef je dit aan en worden je zakelijke telefoontjes omgeleid naar je voicemail of een collega die wel bereikbaar wil zijn. En echte vrienden of familie in jouw familie-wachtrij komen gewoon door. Voor hen ben je bereikbaar omdat jij dat wilt.

Effectief
Beschikbaar

Ook tijdens kantooruren biedt deze technische functionaliteit ondersteuning. Het geeft jou als gebruiker de gelegenheid niet bereikbaar te zijn als je in een vergadering zit of onderweg bent in de auto. Je telefoontjes worden omgeleid naar een collega of deze worden omgeleid naar je voicemail, afhankelijk van jouw keuze. De slimme keuze voor jou, de prettige oplossing voor je contacten en je klanttevredenheid.

Meetbare
Rapportage

Als ondernemer voorzie je jouw medewerkers van telefonie en ook dan biedt ons virtuele belplan jou zeker meerwaarde. Zo kun jij bepalen wanneer en voor wie jouw medewerkers bereikbaar moeten zijn. Zo heb jij zonder dat je inbreuk maakt op de privacy direct controle op de belkosten die jouw medewerkers maken. Van het niet bereikbaarheid maken van jouw medewerkers buiten kantooruren en tijdens vakanties, tot aan het uitsluiten van bijvoorbeeld de mogelijkheid tot het bellen van of naar buitenlandse nummers.

Individuele toepasbaarheid

Nuevenniet_1d79526a-4b9c-4485-9d6e-255ba7ba800a_Tekengebied 1

Met behulp van je CRM bestand of contacten op je simkaart is het mogelijk om je contacten in te laden in Speakup omgeving. Zo kun je jouw belverkeer in groepen verdelen en zelfs individuele waardes toekennen aan alle individuele contacten. Dit is wel zo praktisch, want als je beste klant of je partner belt met informatie die je absoluut niet mag of kunt missen, dan moeten deze telefoontjes natuurlijk altijd doorkomen.

Deze zelfde techniek zetten wij ook in op bedrijfsniveau. Je moet tenslotte óók kunnen instellen dat medewerkers altijd bereikbaar zijn voor van die een belangrijke klant. Een ander uiterst functioneel voorbeeld is dat medewerkers met weekenddienst een ander bereikbaarheidsplan toegekend  krijgen dan medewerkers die bereikbaar moeten zijn tijdens kantooruren. Op individueel niveau kun je iedereen bereikbaar maken zoals jij dat wilt.

 

Je beschikbaarheid 24/7 onder controle

Vandaag de dag is iedereen 24/7 bereikbaar. Naast dat je je bereikbaarheid effectief kunt indelen, is het ook goed om na te denken over je beschikbaarheid. Tenslotte kun je niet altijd voor iedereen bereikbaar zijn. Maar, bereikbaar zijn is ook niet hetzelfde als beschikbaar zijn.  Je hebt een strakke deadline. Je zit in een meeting. Je ligt ziek op bed. Of je onderneemt andere activiteiten buiten kantooruren. Je telefoon gaat over, want je bent bereikbaar… maar niet beschikbaar. En dan?

Simpel. Ons Smart(er) Network ondersteunt je ook hier, omdat jij aangeeft wat er met deze telefoontjes moet gebeuren. Het telefoontje moet bijvoorbeeld naar je directe collega, naar een groep collega’s binnen dezelfde afdeling, misschien wel naar het algemene kantoornummer of, in een uiterst geval, naar je voicemail.  Dit gebeurt automatisch, omdat jij niet beschikbaar bent en je jouw klant toch graag van dienst wilt zijn.

Bereikbaar én beschikbaar zoals jij dat wilt, voor iedereen, voor geselecteerde contacten of  gewoon #nuevenniet. Speakup maakt het mogelijk met de telecommunicatie oplossingen van vandaag. Dat maakt communiceren én samenwerken een stuk eenvoudiger! Voor jou en je klanten.

Wij stellen je daarom graag de volgende open vraag:  hoe wil jij bereikbaar zijn? Vertel het ons.