Introductie nieuwe huisstijl Speakup

De verhuizing  is voorspoedig verlopen en wij zijn vanaf maandag werkzaam aan de Institutenweg 6 in Enschede! De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen hard gewerkt aan meer verandering. Een nieuwe koers is geboren en bij deze nieuwe strategie hoort een nieuw Speakup jasje!

SpeakUp is nu Speakup
Speakup heeft een nieuw, fris, open maar nog steeds herkenbaar logo gekregen en onze naam wordt niet meer met een hoofdletter U geschreven. Vanaf nu heten wij dus geen SpeakUp meer, maar Speakup. Ook hebben wij onze nieuwe pay-off  ‘bereikbaar zijn zoals jij wilt’  toegevoegd aan onze identiteit. Deze is volledig gericht op de eindgebruiker en onderstreept de intelligentie van onze techniek, die de basis vormt van iedere telecommunicatie oplossingen aangeboden door Speakup.

Met veel plezier presenteren wij het nieuwe gezicht van Speakup:

Deze week is deze eerste stap – direct na onze verhuizing – live gegaan. Met ons nieuwe gezicht en ons ‘deurtje verder’ willen wij onze nieuw gekozen koers extra kracht bijzetten en zowel onze partners als onze eindgebruikers laten zien dat we veranderen. Het feit dat Florian Overkamp van Speakup vanaf januari 2016 iedere zondag als ICT/Telecommunicatie expert te zien is in ‘Ondernemen doen we Zo’  om 13:00 uur op RTL7 is hier ook een direct gevolg van.

De komende maanden gaan we nog meer leuke en nieuwe dingen op touw zetten en we zullen daarover blijven communiceren. Voor nu kijken we ernaar uit om, samen met onze partners, meer mensen bereikbaar te laten zijn zoals zij dat willen!


Vragen over dit onderwerp? Verstuur je
 e-mail naar marketing@speakup.nl en we helpen je graag!