Speakup Partner Frontline genomineerd voor een Telecom Inspirience Award 2017

 

 

Frontline is genomineerd voor een Telecom Inspirience Award 2017 in de categorie Best Specialized Partner. Op 15 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de Award-uitreiking in Het Zalmhuis in Rotterdam.

Co-creatie
De Telecom Inspirience Awards hebben als doel om de mooiste cases uit het partnerkanaal te belonen. De business partner die zich het beste in een klantsegment gespecialiseerd heeft en daar succesvol in is, heeft de kans om de award te winnen.

“Co-creatie is een vorm van open innovatie waarbij aanvullende kennis nodig is. Frontline en Speakup bedenken en ontwikkelen samen nieuwe producten of diensten (technologieën, markten of samenwerkingsverbanden). Het is een manier van samenwerken die leidt tot innovatieve producten en diensten, die ook nog eens continu en sneller worden doorontwikkeld. Het resultaat is hogere klant en medewerker tevredenheid tegen lagere kosten”, aldus Albert Derksen, Director Business Development bij Speakup.

Lange termijn
“Frontline is een niche speler en specialist op het gebied van klantcontact. Daarbij hebben wij Customer Intimacy als strategisch speerpunt, de klant staat echt centraal. Door de specialistische kennis en ervaringen kunnen wij klanten ook echt verder helpen in hun Contact Center strategie en operationele invulling van die strategie, aldus Marcel Reuvers, Algemeen Directeur bij Frontline. “Naast de mooie huidige samenwerking tussen Speakup en Frontline ligt de focus ook op innovatie en visie in 2020. Het doel is een effectief partnership, gebaseerd op de lange termijn relatie en uiteraard een hoge klanttevredenheid die door gezamenlijke inspanning het succes van Speakup en Frontline vormen. We zijn dan ook verheugd dat Speakup onze case heeft ingediend voor de Telecom Inspirience Awards en hopelijk mogen we op 15 november de award in ontvangst nemen”.

 

 

 

Over Frontline
Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen. Deze oplossingen bevatten daarnaast geavanceerde mogelijkheden voor bijvoorbeeld gespreksopname, WFM en de integratie van CRM/ERP pakketten. De klanten van Frontline werken, net als Frontline zelf, klantgericht. De klantcontact afdeling is het kloppend hart van hun organisatie. Centraal staat een goede bereikbaarheid en een adequate afhandeling van elk klantcontact. Dat is waar het om draait, daar wordt u door uw klanten op beoordeeld en daar kan Frontline u bij helpen. Wij creëren klantbeleving!
Voor meer informatie over Frontline kunt u contact opnemen met Judith de Jong.
judith.de.jong@frontline.nl | 088-2680780 of bezoek de website: www.frontline.nl
Meer informatie over Speakup en de diensten die wij bieden?
a.derksen@speakup.nl | 088-7732587 of bekijk de rest van onze website www.speakup.nl