Speakup Compass

 

Onze Hosted PBX/Cloud telefooncentrale.

In simpele benaming, het is de intelligentie op ons Smart(er) Netwerk die jou telefoontjes door je bedrijf dirigeert op de manier zoals jij dat wilt. Zo kun je zelf bepalen wanneer en op welke vaste en/of mobiele telefoonnummers je bereikbaar en beschikbaar bent, of juist niet. Jij bepaalt de tijden waarop telefoonnummers bereikbaar zijn, de keuzemenu’s, de afhandeling van eventuele wachtrijen en de doorschakelingen naar intern, extern of voicemailbox.

Baas zijn over je eigen telecommunicatie noemen wij dat.

 

De virtuele telefooncentrale van Speakup

Bij VoIP telefonie, ook bekend als bellen via het internet, Hosted PBX of telefonie in de ‘cloud’, hoort natuurlijk een virtuele telefooncentrale. Geen grote kast op kantoor, maar een
telefooncentrale in de Cloud, die via een webbrowser gemakkelijk bereikt en ingesteld kan worden. Door de inzet van 15 jaar ervaring met VoIP telefonie biedt Speakup vrijheid en flexibiliteit
in zakelijk telefoneren. Dat start met Speakup Compass. Jouw voordeel?

 

Voor wie biedt onze techniek meerwaarde?

Van ZZP, via MKB tot Multinational. Multi-toepasbaar voor jou als ondernemer!

  • Kostenvoordeel
    Het is niet nodig te investeren in een fysieke centrale, je rekent af per gebruiker per maand.
  • Multi-device
    Bellen via vast, mobiel, desktop of tablet. Met de Speakup App stel je mobiel, je beschik- en bereikbaarheid in.
  • Betrouwbaar
    Speakup Compass is dubbel uitgevoerd waardoor een hoge beschikbaarheid wordt geboden.
  • Gebruiksvriendelijk
    Niet moeilijker dan strikt noodzakelijk is ons motto. In het online beheerysteem kun je bereikbaarheid zelf beheren en instellen.
  • Nummerbehoud
    Je kunt je huidige telefoonnummers behouden, waardoor jouw klanten niets merken van de overstap naar Speakup Compass.
  • Volledig flexibel
    De virtuele telefooncentrale is volledig schaalbaar en flexibel uit te breiden naar elk gewenste omvan

 

Functionaliteit Speakup Compass

Met het gebruikersvriendelijke beheersysteem van Speakup Compass kan je de complete route van het inkomende belverkeer inrichten, wachtrijen instellen, doorschakelingen regelen,
gebruikers toevoegen en voicemail instellen. Daarmee krijg je grip op je zakelijke telefonie, “bereikbaar zijn zoals jij wilt” noemen wij dat.

 

Wat omvat de virtuele telefooncentrale?

  • In- en extern doorverbinden en doorschakelen,
  • Interne naamweergave,
  • Interne nummerplannen,
  • Chef/secretaresse schakelingen en belgroepen,
  • Keuze menu’s (IVR-menu’s),
  • Voicemail-boxen en voicemail to e-mail,
  • Tijd gebaseerde routering en virtuele schakelaars,
  • Wachtrij-functies,
  • Bedienpost, een eenvoudig overzicht van wachtrijen en wie er zijn aangemeld,
  • Walldisplay, toont gespreksinformatie van de dag in een oogopslag,
  • Rapportage Tool, maakt het maandelijks gespreksverkeer inzichtelijk,
  • CTI, VoIP telefonie verbinden met jouw klantendatabase (CRM integratie).

 

Eenvoudig uit te breiden met de volgende diensten;

  • Bedienpost, een eenvoudig overzicht van wachtrijen en wie er zijn aangemeld,
  • Walldisplay, toont gespreksinformatie van de dag in een oogopslag,
  • Rapportage Tool, maakt het maandelijks gespreksverkeer inzichtelijk,
  • CTI, VoIP telefonie verbinden met jouw klantendatabase (CRM integratie).

 

Efficiënt met de Speakup Compass App

Met de Speakup App stel je mobiel je eigen beschik- en bereikbaarheid in. Regel zelf de automatische doorschakelingen, bepaal zelf met welk telefoonnummer je wilt bellen of meld
je gemakkelijk aan of af bij een wachtrij. Zo worden inkomende gesprekken altijd efficiënt afgehandeld, juist als je even niet beschikbaar bent. Jouw online telefooncentrale naar wens inrichten?
Bij jouw verkenning naar het instellen van een virtuele telefooncentrale staat het team van Speakup voor je klaar. We adviseren jou bij de inrichting van je zakelijke telefonie en hoe het
bellen via internet (VoIP) de bereikbaarheid van jouw organisatie gaat verbeteren.

 

Je kunt  je gebruikerslicentie ook koppelen aan alle andere diensten van Speakup, zoals onze Compass App, de Speakup Bedienpost, Speakup Walldisplay, Speakup Rapportage Tool en hiernaast ook aan vrijwel alle A-merken SIP-toestellen. Hiernaast is de dienst volledig schaalbaar, en kun je het aantal licenties direct op- of afschalen afhankelijk van het aantal medewerkers die gebruik willen of zouden moeten maken van deze techniek.

 

Flyer Speakup Compass

 

 

Alle informatie die je nodig hebt over onze virtuele telefooncentrale overzichtelijk in een leaflet. Download hem hier om de informatie later op je gemak nog eens door te lezen.

 

 

 

Kortom: jouw Speakup Compass vormt de basis van en zorgt er voor dat je heel eenvoudig gebruik kunt maken van alle diensten die Speakup jou te bieden heeft. Jouw online telefooncentrale naar wens inrichten? Baas over je bereikbaarheid én je beschikbaarheid worden? Dat kan vandaag nog!

Vragen of opmerkingen die je met ons wilt delen?

belspeakup_mannetje_200px

Ben je benieuwd hoe bellen via internet jou voordeel op gaat opleveren? Heb je een of meerdere vragen voor ons die we mogen beantwoorden? Of, ben je benieuwd naar het kostenvoordeel? Laat gerust je telefoonnummer achter, zodat we je terug kunnen bellen om je verder te helpen!