Speakup Reporting

Je klanten zijn ontevreden omdat ze lang in de wachtrij moeten staan. Je weet niet wanneer de piekmomenten zijn van telefoongesprekken in een week. Het is nu onmogelijk om te sturen op verbeterpunten voor de bereikbaarheid van jouw klantenservice team. Allemaal voorbeelden van situaties die op te lossen zijn met Speakup Reporting.

Oplossing

Wil je deze problemen oplossen maar weet je niet waar je moet beginnen? Inzicht in je telefoniedata geeft je informatie waardoor je gericht kan sturen op efficiëntere en effectievere telefoniestromen. Speakup Reporting geeft je dat inzicht.

Mogelijkheden

In een eenvoudig overzicht komt alle data van het telefonieverkeer van jouw organisatie van de afgelopen maximaal drie maanden in beeld. In dit overzicht krijg jij de mogelijkheid om eindeloos selecties maken. Van een totaaloverzicht van een hele periode tot aan één specifieke dag. Van alle wachtrijen tot aan één specifieke wachtrij. Van alle gebruikers tot aan één specifieke gebruiker. Zie je door de vele mogelijkheden het bos niet meer? Dan helpen we je een handje door je snel inzicht te geven in je bereikbaarheid door de pieken en dalen van je telefonieverkeer weer te geven in een overzichtelijke heatmap. Zo weet jij snel en eenvoudig aan welke knoppen je kan draaien om de bedrijfsresultaten te verhogen.

Veiligheid

Ook aan de veiligheid van persoonsgegevens is gedacht. Doordat de data waarmee je werkt niet ouder is dan 3 maanden waarborgen we het privacy aspect.

 

Benieuwd hoe Speakup Reporting jouw zakelijke bereikbaarheid kan verbeteren? Wij laten je graag de mogelijkheden zien! Neem snel contact op!

Vragen of opmerkingen die je wilt delen?

belspeakup_mannetje_200px

Ben je benieuwd hoe bellen via internet jou voordeel op gaat opleveren? Heb je een of meerdere vragen voor ons die we mogen beantwoorden? Of, ben je benieuwd naar het kostenvoordeel? Laat gerust je telefoonnummer achter, zodat we je terug kunnen bellen om je verder te helpen!