beoordeeld met een 8.2

ontdek cti

CTI is een software gekoppeld aan jouw CRM-systeem of managementsysteem (ERP), zodat jij je klanten telefonisch nog beter kunt helpen.

waarom speakup cti?

Dankzij onze CTI-koppeling weet jij wie je aan de telefoon krijgt voordat je opneemt. Een simpele integratie. Waarom? Om klanten goed te helpen en zo je klantentevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen.

intergraties

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.

vrijheid

Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.

flexibel

Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.

meer informatie over CTI?

Benieuwd hoe onze CTI jouw bedrijf naar een hoger niveau kan tillen?

CTI in de praktijk

CTI is dus een koppeling met jouw klantensysteem, om jouw telefonie een niveau hoger te tillen. Ons eigen team gebruikt het ook, servicedeskmedewerker Quinten vertelt er in dit interview van alles over.

klantadviseur vacature

alle mogelijkheden op een rij

  • Je krijgt een pop-up in je scherm bij een inkomend telefoontje. Zo weet je gelijk wie je aan de lijn krijgt.
  • Je kan klikken op de pop-up en dan opent het CRM-systeem met informatie over de inkomende beller, handig!
  • Uitbellen met CTI is ook mogelijk, door in het CRM-systeem op het telefoonnummer van je contact te klikken. Zo voorkom je fouten.
  • Koppelen kan met ontzettend veel systemen. Kijk hier of die van jou ertussen staat.

hoe werkt het eigenlijk?

  • Koppel je CRM- of ERP-systeem met je telefooncentrale
  • Weet wie er belt, weet wie er het beste op kan nemen
  • Gelijk de klantgegevens bij de hand, wel zo makkelijk en snel
  • Voorkom fouten door automatische nummerherkenning
  • Start een nieuw gesprek met één muisklik
  • Werkt met meer dan 200 bekende CRM– en ERP-systemen
Regionaal nummer aanvragen.
crm integratie voip.

flexibiliteit voor jou

Wij houden van flexibiliteit en gemak, jij waarschijnlijk ook. Daarom hebben wij flexibele voorwaarden die daarbij passen:

  • Keuze uit verschillende contractduur: 12, 24 of 36 maanden.
  • CTI heeft een opzegtermijn van een maand.
  • Snelle aansluiting, al vanaf één dag!*

 

*Afhankelijk van jouw wensen en behoeften.

passend voor ieder bedrijf

Je hoeft niet meer te vragen naar naam of klantnummers. Daarnaast kun je acties die uit het telefoongesprek voortvloeien, snel verwerken in CRM bij de juiste contactpersoon.

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Vraag vandaag een offerte aan

Contactpersoon(Vereist)
Bedrijfsadres(Vereist)
Aantal gebruikers in je onderneming(Vereist)