beoordeeld met een 8.2

cloud telefonie

Cloud telefonie is bellen via het internet. Dit wordt ook wel VoIP, hosted telefonie of hosted VoIP genoemd. Vroeger had je altijd een fysieke telefooncentrale die veel ruimte in beslag nam. Tegenwoordig bel je via een telefooncentrale in de cloud. De moderne manier van zakelijk bellen. Benieuwd hoe dit werkt?

wat is cloud telefonie

Het verschil met vroeger is dat je nu een internetkabel in je telefoontoestel plugt. Vroeger ging de telefonie over telefoonlijnen. Tegenwoordig gaan de lijnen zelfs via glasvezel. Met de komst van cloud telefonie is bellen een toepassing op je internetverbinding geworden, net zoals e-mailen en websurfen. Je telefoongesprekken verlopen dus via een internetverbinding in plaats van een telefoonlijn. Modern en het biedt veel voordelen. De voordelen voor jou? Die vind je hier onder.

intergraties

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.

vrijheid

Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.

flexibel

Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.

wil jij ook de voordelen van cloud telefonie

Cloud telefonie kan de oplossing zijn voor een goede bereikbaarheid van jouw bedrijf. We adviseren je graag.

Speakup app

Belgroepen

Statistieken

Belplan

Meeluisteren

Conference

Meldingen

Filters

Naamherkenning

voordelen van cloud telefonie

We switchen dus van traditionele telefoonlijnen naar internetverbindingen. Waarom? Zodat jij kan genieten van verschillende voordelen:

  • Je maakt minder kosten, want je hebt geen fysieke telefooncentrale nodig. Dit scheelt ruimte, investeringen in apparaat en een hoop gedoe.
  • Je kunt je telefooncentrale makkelijk inrichten via een webpagina. Het staat immers allemaal in de cloud.
  • Je kunt locatie-onafhankelijk werken. Door te bellen via internet ben je niet meer gebonden aan je vaste werkplek.
  • Je krijgt allerlei mogelijkheden met cloud telefonie: telefooncentrales, vast & mobiel integratie, software-integraties zoals met je crm en makkelijk beheer.
  • Je kunt bereikbaar zijn via vaste en mobiele nummers, wat ideaal is als je op verschillende plekken werkt of onderweg bent.
  • Je bent makkelijk bereikbaar voor je collega’s.

oneindige integraties

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

top service en support

Wij bieden drie verschillende cloud telefonie-oplossingen aan. Elke oplossing heeft eigen voordelen en mogelijkheden, zoals integraties. We hebben in deze blog de oplossingen voor je op een rijtje gezet, zodat je een beter beeld krijgt.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet en neem contact met ons op. We helpen je graag.

passend voor ieder bedrijf

Wij bieden drie verschillende cloud telefonie-oplossingen aan. Elke oplossing heeft eigen voordelen en mogelijkheden, zoals integraties. We hebben in deze blog de oplossingen voor je op een rijtje gezet, zodat je een beter beeld krijgt.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet en neem contact met ons op. We helpen je graag.

5-20 medewerkers

Compass®

Met Speakup Compass kan je gemakkelijk het inkomende belverkeer van je bedrijf beheren en controleren. De virtuele telefooncentrale heeft veel verschillende functies, waaronder het instellen van wachtrijen, doorschakelingen, voicemail en meer. Het biedt ook geavanceerde functies zoals geautomatiseerde chatbots en call center-functionaliteit. 

Door gebruik te maken van onze Speakup App (gratis) kan je je beschikbaarheid en doorschakelingen gemakkelijk regelen, zelfs als je onderweg bent. Wij staan klaar om je te helpen bij het inrichten van je online telefooncentrale, inclusief advies over hoe bellen via internet (VoIP) de bereikbaarheid van je organisatie kan verbeteren. Met de geavanceerde functies van Compass, zoals chef/secretaresse schakelingen en belgroepen, voicemail to e-mail en CTI-integratie, kan je je zakelijke telefonie naar wens inrichten. Wij bieden ook ondersteuning bij het instellen en optimaliseren van de communicatieoplossingen voor jouw bedrijf.

Meest geschikt voor:

  • (Kleine) MKB-bedrijven
  • Bedrijven die een goedkope, flexibele oplossing zoeken.

20-150 medewerkers

Microsoft Teams

Door gebruik te maken van MS Teams als telefooncentrale profiteer je van diverse voordelen. Zo krijg je alle functionaliteiten van een centrale, zoals wachtrijen, extern bellen en belplannen. Bovendien kun je het systeem integreren met andere Microsoft 365-programma’s en zijn software-updates automatisch, waardoor je hier geen omkijken naar hebt. Als je als bedrijf voornamelijk Microsoft gebruikt, bespaar je kosten omdat je geen nieuwe telefooncentrale hoeft aan te schaffen. Daarnaast is het een herkenbare interface en hoeven je medewerkers geen nieuw systeem te leren. Met Teams als telefooncentrale kun je bellen vanaf elke locatie en met verschillende apparaten. Ook is je bedrijf toekomstbestendig omdat Microsoft regelmatig MS Teams updatet en nieuwe functies toevoegt. Heel handig!

Meest geschikt voor:

  • Bedrijven die voornamelijk Microsoft gebruiken.

20-150 medewerkers

Xelion

Xelion is een Nederlands, zakelijk VoIP-telefoniesysteem met allerlei verschillende communicatiemogelijkheden voor bedrijven. Op dit moment is Xelion 8 de nieuwste versie, een op cloudgebaseerd telefoniesysteem met nieuwe functies, zoals videoconferencing, integratie met andere zakelijke softwareoplossingen en mobiele apps. 

Xelion 8 is eenvoudig te installeren, te beheren en te integreren met bestaande communicatieoplossingen en hardware. Samen met Xelion bieden we ook uitgebreide ondersteuning en training aan klanten om ervoor te zorgen dat ze optimaal gebruik kunnen maken van hun producten. We streven ernaar om bedrijven te helpen hun zakelijke communicatie te optimaliseren en de productiviteit en efficiëntie te verbeteren. 

Meest geschikt voor: 

  • Alle soorten MKB bedrijven
  • Bedrijven die een alles-in-één oplossing zoeken

aansluiten is zo geregeld

1

kom in contact

Geen vraagstuk is ons te ingewikkeld en geen VoIP omgeving is ons te groot. Onze experts kennen de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk.  Neem vrijblijvend contact met ons op. Zo krijg je de juiste expert die kan adviseren wat voor jouw bedrijf en je mensen het beste werkt. Bel +31 (0)88 – 773 25 85 of stuur een mail.

2

we komen langs

Nadat we een grondige analyse van de behoeften van jouw organisatie hebben gemaakt ontvang je een op maat gemaakte offerte. Bij de overstap hoef je je geen zorgen te maken over technische details, zoals nummerbehoud, het ontwerpen van nummerplannen en het instellen van je telefooncentrale. Wij nemen al deze taken van je over. Bij Speakup maak je zorgenloos de overstap over naar onze robuuste dienstverlening.

3

zorgeloos bellen

Je kunt nu gaan genieten van alle voordelen van je nieuwe virtuele telefooncentrale! Zo kan je bellen via verschillende apparaten, met je mobiel, vast toestel of computer/laptop jij hebt de keuze. Koppel desgewenst met Speakup CTI eenvoudig je telefonie aan andere systemen, waardoor je werkdag stukken efficiënter verloopt. Dankzij de flexibiliteit van een telefooncentrale in de cloud kun je eenvoudig op- en afschalen en omdat je geen fysieke centrale nodig hebt bespaar je ook in je kosten.

complete voip telefonie, geheel samen te stellen naar wens

afrekenen...

Per gebruiker, per maand

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

contact opnemen

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Hoe wil je dat wij contact met je opnemen?

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Vraag vandaag een offerte aan

Contactpersoon(Vereist)
Aantal gebruikers in je onderneming(Vereist)